رادیو گفتگو
سرپرست پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی فقدان یک برنامه و راهبرد مشخص در صنعت گردشگری ایران را مورد انتقاد قرارداد و گفت: متأسفانه، ما شاهد تلاش‌های پراکنده و فاقد انسجام در این حوزه هستیم. درحالی‌که توسعه گردشگری نیازمند یک برنامه جامع و هدفمند است.
در چهارمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، جایگاه صنعت گردشگری در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در سومین برنامه تخصصی برندملی در رادیو سراسری گفت و گو تصویر ایران در سینمای ایران بررسی می شود.
کارشناس گروه گردشگری مرکز پژوهش‌های مجلس در رادیو گفت‌وگو گفت: نمایشگاه اکسپو بهترین فرصت برای جذب گردشگران ورودی و تحقق برنامه هفتم توسعه است؛ اما این در حالی است که وزارت صمت از حضور در نمایشگاه انصراف داده است.
عضو کمیته دیپلماسی فرهنگی مجلس گفت: خودمان به دست خودمان تصمیمی گرفتیم که از حضور در یک رویداد چند وجهی بین‌المللی که فرصت بسیار خوب برای ارائه یک تصویر درست از کشور بود، انصراف دادیم و این حاصل بی‌تدبیری و تنبلی مسئولان است.
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفت‌وگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفت‌وگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
پیشکسوت حوزه برندسازی ملی و شهری در ایران در رادیو گفت‌وگو تصریح کرد: باید اعتماد بین مردم و حاکمیت را ارتقا داد تا کشور قدرتمند شده و قدرتمند باقی بماند و این مقدمه ورود به برندسازی است.
در اولین قسمت این برنامه که سه شنبه 9 بهمن با موضوع آشنایی با مفهوم برندسازی ملی و جایگاه آن در نظام حکمرانی و با حضور جناب آقای دکتر محمدرضا رستمی، معاون سابق وزیر ورزش و جوانان و مشاور عالی برندسازی و راهبری سازمان، به عنوان مهمان ویژه اجرا شد. همچنین جناب آقای دکتر جعفر شمسی در مصاحبه‌ای به ابعاد برندسازی ملی و چالش‌های برندسازی ملی در ایران پرداختند.
"برند ملی" اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ارتقاء تصویر ایران می‌باشد.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir