بررسی چرایی اعلام عدم حضور ایران در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن در برنامه برند ملی
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفتوگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
1403/11/14 - 22:37
تاریخ و ساعت خبر:
1708
کد خبر:
برند ملی - «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالشها و فرصتهای ارتقاء تصویر ایران است که فریدون ماهر، تهیهکنندگی و دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی(مجری کارشناس) سردبیری این برنامه را بر عهده دارند.
🎙️مهمانان حضوری:
🔻 جناب آقای محمدامین گذار
🔸کارشناس گروه گردشگری مرکز پژوهشهای مجلس
🔻سرکار خانم نازنین گرجی یزدی
🔹دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ژاپن
📞 مهمانان تلفنی:
🔻 جناب آقای امیرحسین ثابتی
🔸 نماینده تهران و رئیس کمیتۀ دیپلماسی فرهنگی مجلس
🔻 جناب آقای محمد سعادتیپور
🔹مشاور مدیرعامل و مدیرکل سابق روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران و نویسندۀ کتاب «پدیدارشناسی نمایشگاههای جهانی»
🔻 جناب آقای محسن اکبرزاده
🔸 دکترای معماری اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه
🗓️ تاریخ پخش: 16 بهمن 1403
⏰ ساعت پخش: 11 تا 12 صبح
📌 کانالهای ارتباط با برنامه:
🔸سامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵
🔹 صفحۀ رادیو گفتگو در بستر ایرانصدا
🔸 کانال اختصاصی «گفتگوهای برند ملی» در پیامرسان «بله» با شناسۀ #IRnationbrand
🔹 وب سایت irbrand.ir
بازگشت به ابتدای صفحه
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 590
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 283
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 274
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 259
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم