ویدئو: جایگاه گردشگری در برندسازی ملی ایران

در چهارمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، جایگاه صنعت گردشگری در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
ویدئو: جایگاه گردشگری در برندسازی ملی ایران
1403/12/04 - 15:54
تاریخ و ساعت خبر:
1720
کد خبر:
برند ملی - برنامه «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ارتقاء تصویر ایران است که فریدون ماهر، تهیه‌کنندگی و دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی(مجری کارشناس) سردبیری این برنامه را بر عهده دارند.

ویدئوی برنامه چهارم را از اینجا مشاهده کنید:



مهمان حضوری:
جناب آقای دکتر ابوطالب قاسمی
مدیر کل مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دست


مهمانان تلفنی:

جناب آقای دکتر حرمت الله رفیعی
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران

جناب آقای دکتر جواد ترابی
سرپرست پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی

تاریخ پخش: 30 بهمن 1403
ساعت پخش: 10 تا 11 صبح

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1720
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 864
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 736
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 659
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 525
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم
تازه های سایت
تبلیغات

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir