دیپلماسی ورزشی
دولت تایلند از سال گذشته بصورت بسیار جدی در حال بهره برداری از قدرت نرم فرهنگی در بخش های مختلف کشور میباشد در جدیدترین طرح با توجه به محبوبیت ورزش رزمی موی تای، دولت این کشور اعلام کرده افرادی که مایل به یادگیری این ورزش و ترویج آن در کشور خود بعنوان مربی بین المللی میباشند
هدف تحقیق حاضر واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور بود.
هدف از انجام تحقیق حاضر اولویت بندی عوامل موثر برند ملی بر سلامت سازمانی ورزش کشور بود.
هدف اصلی پژوهش حاضر، طراحی مدل پارادایمی جهانی شدن برند ملی ایران از طریق رویدادهای ورزشی بود. این پژوهش با استفاده از روش کیفی گراندد تئوری انجام پذیرفت.
طراحی لباس کاروان ایران در المپیک صدای همه را در آورد
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir