تصویر ایران
در ادامه، فهرستی از 100 مانع برندسازی ملی ایران در عراق و راهکارهای مقابله با آن ارائه می شود.
Travel with Luke Damant گردشگر استرالیایی تجربه سفر خود به جزیره هرمز را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.
یوتیوبر و گردشگر دانمارکی تجربه سفرش به ایران را با دنبال کنندگان کانالش به اشتراک گذاشته است.
جین دختر روس علاقمند فرهنگ ایرانی و زبان فارسی تجربه سفر دو هفته ای خود به ایران را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است.
درو بینسکی گردشگری که به تمام کشورهای دنیا سفر کرده است در مورد ایران می نویسد: در کمال تعجب، ایران هرگز شبیه تصوراتم نبود! برخلاف باور عمومی، ایران بسیار امن است، مردمی دارد که حتی از امور روزانه خودشان چشم پوشی میکردند تا مطمئن شوند من مشکلی ندارم و به من خوش میگذرد. هیچ تمایلی به دروغ گفتن بهتان ندارم و این حقیقت محض است.
یک خانواده بلاگر روس به ایران سفر کرده و تجربه سفر خود را با مخاطبین در کانال ТРИ БИЛЕТА به اشتراک گذاشته است.
گردشگر روسی ویدئوی سفر خود به ایران را منتشر کرده است.
در این ویدیو شما را به گشت و گذار در یک آپارتمان شهری معمولی در ایران دعوت می کنم. با هم خواهیم دید که زندگی ایرانی ها چگونه است، از چه وسایلی استفاده می کنند و چگونه خانه های خود را تزئین می کنند و آیا وجه اشتراکی بین ما وجود دارد یا خیر.
کانال تلگرامی همیشه با فلسطین می مانیم ویدئویی از صحبت‌های جالب یک زن آلمانی که در یکی از شبکه های تلویزیونی آلمان در مورد تجربه‌اش از سفر به ایران و رسیدنش به درکی جدید از ایران می گوید را منتشر کرد
به رسانه های جریان اصلی اعتماد نکنید... مستند واقعی ایران اینجاست!
هدف تحقیق حاضر واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور بود.
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ریسک ادراک شده گردشگران سفر نکرده به ایران از سفر به ایران، تصویر آنان از خاورمیانه و آشنایی با مقصد بر ابعاد تصویر مقصد ایران است.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir