پادکست
به این نسخه از Wish You Were Here، پادکست Place Branding خوش آمدید.
در اپیزود سوم Wish You Were Here: The Place Branding Podcast، ما به شهر تاریخی بوستون ایالات متحده، خانه انقلاب آمریکا، رد ساکس و برند غذاهای دریایی "چاو داه" سفر می کنیم.
به دومین قسمت از از پادکست The Place Branding Wish You Were Here خوش آمدید. در این قسمت از یکی از بزرگترین شهرهای جهان، نیویورک بازدید می کنیم.
به قسمت اول پادکست Wish You Were: The Place Branding Podcast خوش آمدید. این قسمت اول درخصوص برندسازی شهر استکهلم، پایتخت سوئد است.
ماریوس گورسکاس، مدیر ارتباطات نخست وزیر دولت لیتوانی، در این قسمت از پادکست Place۲Place با کارمن نووارلیک، رئیس بخش ارتباطات تجاری در هیئت گردشگری اسلوونی گفت و گو می کند.
Claire Prentice، رئیس برند Scotland & Net Zero Marketing، با ماریوس گورسکاس، مدیر ارتباطات نخست وزیر دولت لیتوانی، در خصوص استراتژی ، ابتکارات مبتنی بر داده های ملی برای مدیریت برند شهرت و مشارکت شهروندان گفت و گو می کنند.
Luis Araujo، رئیس Tursimo de Portugal، بار دیگر در Place2Place به ما می‌پیوندد – این بار برای ارتباط با Claire Prentice، رئیس برند اسکاتلند و Net Zero Marketing.
مقاصد برای تشویق یک تجربه هدفمندتر چه کاری می توانند انجام دهند؟
Clarisse Berggårdh، مدیر عامل Helsinki Partners، از برد دین، مدیر عامل شرکت Discover Porto Rico دعوت می کند تا به این قسمت پادکست Place2Place بپیوندد
Rose Wangen-Jones از London & Partners در این قسمت از Place2Place بازمی‌گردد تا داستان یکپارچه شد همه شرکای برند هلسینکی در زیر یک چتر را بشوند.
چگونه دو شهر در سطح کلاس جهانی در هدف خود بازاندیشی می کنند و برخلاف ارزش های خود عمل می کنند؟
اسکات بک از تورنتو با لین لوئیس اسمیت، مدیر عامل BESydney تماس می گیرد تا دریابد که چگونه تمرکز بر میراث، استراتژی رویداد تجاری شهر را هدایت می کند.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir