پادکست | سیدنی و لندن - رقابت مشترک - هنر رقابت مشارکتی
چگونه دو شهر در سطح کلاس جهانی در هدف خود بازاندیشی می کنند و برخلاف ارزش های خود عمل می کنند؟
1403/08/13 - 11:12
تاریخ و ساعت خبر:
1284
کد خبر:
برند ملی - لین لوئیس اسمیت از شرکت BE Sydney با رز وانگن جونز، مدیر عامل بازاریابی مقصد و بازرگانی در London & Partners، گفت و گو و درخصوص تفکر استراتژیک آنها از زیربنای آخرین فعالیتهایشان گرفته تا همکاری بازاریابی نوآورانه شان با پاریس، اطلاعاتی را دریافت میکند.
![بازگشت به ابتدای صفحه](/images/up.png)
بازگشت به ابتدای صفحه
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 594
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 286
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 278
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 262
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم