x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصتها
اردیبهشت 1404
آیندهپژوهی و همافزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریتها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایهگذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
محمد رضا رستمی
اعتمادسازی بین مردم و حاکمیت؛ مقدمه برندسازی ملی
پیشکسوت حوزه برندسازی ملی و شهری در ایران در رادیو گفتوگو تصریح کرد: باید اعتماد بین مردم و حاکمیت را ارتقا داد تا کشور قدرتمند شده و قدرتمند باقی بماند و این مقدمه ورود به برندسازی است.
1