تصویر ایران
درو بینسکی گردشگری که به تمام کشورهای دنیا سفر کرده است در مورد ایران می نویسد: در کمال تعجب، ایران هرگز شبیه تصوراتم نبود! برخلاف باور عمومی، ایران بسیار امن است، مردمی دارد که حتی از امور روزانه خودشان چشم پوشی میکردند تا مطمئن شوند من مشکلی ندارم و به من خوش میگذرد. هیچ تمایلی به دروغ گفتن بهتان ندارم و این حقیقت محض است.
یک کانال یوتیوب دوربین خود را به خیابانهای تهران برده است. و یک روز معمولی در خیابان های شهر را به تصویر کشیده است.
سفر به ایران یکی از جسورانه ترین، غیرمنتظره ترین و پر جنب و جوش ترین سفرهای زندگی من است. من یک بار دیگر متوجه شدم که پیش فرضها درخصوص کشورها غلط است و در صورت امکان باید دنیا را به چشم خود ببینیم.
یک خانواده بلاگر روس به ایران سفر کرده و تجربه سفر خود را با مخاطبین در کانال ТРИ БИЛЕТА به اشتراک گذاشته است.
هر بار که سفر می کنم، سعی می کنم بخشی از فرهنگ جدیدی شوم که مهمان نوازانه درهای خود را به روی من باز کرده است. ایران عزیزترین رویایی بود که میخواستم حداقل یه کم لمسش کنم...از دیدنش لذت ببرید❤️🇮🇷
گردشگر روسی ویدئوی سفر خود به ایران را منتشر کرده است.
در این ویدیو شما را به گشت و گذار در یک آپارتمان شهری معمولی در ایران دعوت می کنم. با هم خواهیم دید که زندگی ایرانی ها چگونه است، از چه وسایلی استفاده می کنند و چگونه خانه های خود را تزئین می کنند و آیا وجه اشتراکی بین ما وجود دارد یا خیر.
در این ویدیو ما به ایران می رویم، به شهرهای آن و نحوه زندگی مردم نگاه می کنیم،
کانال تلگرامی همیشه با فلسطین می مانیم ویدئویی از صحبت‌های جالب یک زن آلمانی که در یکی از شبکه های تلویزیونی آلمان در مورد تجربه‌اش از سفر به ایران و رسیدنش به درکی جدید از ایران می گوید را منتشر کرد
به رسانه های جریان اصلی اعتماد نکنید... مستند واقعی ایران اینجاست!
هدف تحقیق حاضر واکاوی الگوهای ذهنی خبرگان در خصوص مشکلات برند ملی ورزش کشور بود.
اکنون که انقلاب اسلامی از چهل سال اول خود با تمام بحران ها و خطراتش به سلامت عبور کرده و با موفقیت ها، گرفتاری ها و دردها و شادی ها و غم های متعدد دست و پنجه نرم کرده است، حال با جامعه ای جوان و فرصت پنجره جمعیتی، در ابتدای گامی جدید قرار دارد. شروع گام دوم ایران اسلامی همزمان با آغاز قرن ۱۵ هجری شمسی، موعدی منحصربفرد خواهد بود و می تواند نوید بخش تصویرهای شوق انگیز و امید آفرین و تازه شدن احساسات و اراده های اجتماعی برای تغییر ایران آینده باشد. البته که آنسوی دیگری نیز وجود دارد و ما هم اکنون در یک نقطه عطف آیندگی (مطلوب و نامطلوب محتمل) قرار داریم.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir