برند
یک منتقد سینما با ابراز امیدواری از اینکه با اتخاذ رویکردی صحیح و اصولی، سینمای ایران بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد و به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی به جهانیان، ایفای نقش کند، بیان کرد: این مهم، نیازمند بازنگری در سیاست‌ها، حمایت از نیروهای متعهد و متخصص و پرهیز از تقلید کورکورانه از الگوهای غربی است.
کارشناس حوزه تحلیل گفتمان انتقادی و رتوریک با اشاره به کلیشه‌های شکل‌گرفته در سینمای ایران، گفت: متأسفانه برخی فیلم‌ها به‌جای اینکه تصویر مثبتی از ایران ایجاد کنند، به‌صورت متناقض تصویری منفی از کشور ارائه می‌دهند. در این فیلم‌ها، ایران نه جایی برای ماندن، بلکه جایی برای رفتن معرفی می‌شود.
مدیرعامل موزه سینما ضمن تشریح برنامه‌های این موزه برای معرفی فرهنگ و هنر ایران، از عزم جدی برای ارتقای برند ملی ایران در عرصه بین‌المللی خبر داد و جشنواره فیلم فجر امسال را گامی مثبت در جهت بازگشت رونق به سینماها دانست.
مدیرکل مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه صنعت گردشگری می‌تواند نقشی کلیدی در اصلاح تصویر ایران در عرصه بین‌المللی ایفا کند، گفت: گردشگری ظرفیت بسیار خوبی برای تغییر نگرش‌ها و اصلاح تصویر مخدوش ایران در رسانه‌های خارجی دارد.
رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران به انتقاد از سیاست‌گذاری‌های دولتی در حوزه گردشگری پرداخت و گفت: متأسفانه، دولت به‌جای حمایت از بخش خصوصی و تسهیل فعالیت‌های آن، با وضع قوانین و مقررات دست‌وپاگیر، موانعی بر سر راه این بخش ایجاد می‌کند.
سرپرست پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی فقدان یک برنامه و راهبرد مشخص در صنعت گردشگری ایران را مورد انتقاد قرارداد و گفت: متأسفانه، ما شاهد تلاش‌های پراکنده و فاقد انسجام در این حوزه هستیم. درحالی‌که توسعه گردشگری نیازمند یک برنامه جامع و هدفمند است.
هویت موسیقایی برند (Musical Brand Identity) به مجموعه‌ای از صداها، موسیقی‌ها و عناصر صوتی اشاره دارد که یک برند برای ایجاد ارتباط عاطفی و شناختی با مخاطبان خود استفاده می‌کند.
اندیشکده حرف پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف اولین رویداد از سلسله رویدادهای "برندسازی ملی" را برگزار می‌کند.
در چهارمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، جایگاه صنعت گردشگری در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در سومین برنامه تخصصی برندملی در رادیو سراسری گفت و گو تصویر ایران در سینمای ایران بررسی می شود.
کارشناس گروه گردشگری مرکز پژوهش‌های مجلس در رادیو گفت‌وگو گفت: نمایشگاه اکسپو بهترین فرصت برای جذب گردشگران ورودی و تحقق برنامه هفتم توسعه است؛ اما این در حالی است که وزارت صمت از حضور در نمایشگاه انصراف داده است.
عضو کمیته دیپلماسی فرهنگی مجلس گفت: خودمان به دست خودمان تصمیمی گرفتیم که از حضور در یک رویداد چند وجهی بین‌المللی که فرصت بسیار خوب برای ارائه یک تصویر درست از کشور بود، انصراف دادیم و این حاصل بی‌تدبیری و تنبلی مسئولان است.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir