پادکست | سیدنی و لندن - رقابت مشترک - هنر رقابت مشارکتی
چگونه دو شهر در سطح کلاس جهانی در هدف خود بازاندیشی می کنند و برخلاف ارزش های خود عمل می کنند؟
1403/08/13 - 11:12
تاریخ و ساعت خبر:
1284
کد خبر:
برند ملی - لین لوئیس اسمیت از شرکت BE Sydney با رز وانگن جونز، مدیر عامل بازاریابی مقصد و بازرگانی در London & Partners، گفت و گو و درخصوص تفکر استراتژیک آنها از زیربنای آخرین فعالیتهایشان گرفته تا همکاری بازاریابی نوآورانه شان با پاریس، اطلاعاتی را دریافت میکند.
بازگشت به ابتدای صفحه
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 594
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 286
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 278
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 262
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم