پادکست | لیتوانی و اسلوونی - ایجاد یک پلتفرم برند ملی که همه ذینفعان را درگیر می کند
ماریوس گورسکاس، مدیر ارتباطات نخست وزیر دولت لیتوانی، در این قسمت از پادکست Place۲Place با کارمن نووارلیک، رئیس بخش ارتباطات تجاری در هیئت گردشگری اسلوونی گفت و گو می کند.
1403/08/13 - 11:45
تاریخ و ساعت خبر:
1290
کد خبر:
برند ملی - در این گفت و گو با نحوه و چگونگی تقویت جذابیت عاطفی اسلوونی توسط شورای گردشگری این کشور آشنا می شویم، می آموزیم که چگونه ارزشهای واضح به تیم اجازه میدهد تا به سرعت با تغییرات سازگار شوند، و چگونه استفاده از روشهای نوآورانه جدید مبتنی بر فناوری می تواند مخاطبان بیشتری برای ما به همراه داشته باشد.
بازگشت به ابتدای صفحه
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 594
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 286
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 278
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 262
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم