x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
هویت سازی
پیامدهای برندیابی‌ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی
در سال‌های اخیر روند روبه رشدی در بهره‌برداری از مفاهیم برندسازی ملی ایجاد شده است. تمرکز اصلی آن تلاش‌ها بر ایجاد تمایز و جذابیت در کلاس جهانی است که قدرتمند و منحصربه‌فرد باشد تا برای اهداف مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار گیرد. این وظیفه را از وظایف مدرن دولت‌ها در قرن بیست و یکم می‌دانند که ‌به‌دلایل مختلف در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما