x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
قزاقستان
چرا ترکیه «ترکستان» را به آسیای مرکزی ترجیح می‌دهد
در این مقاله ارژان تورایگیروف مورخ قزاقی و معاون مدیر کل مؤسسه تاریخ و قوم شناسی چوکان ولیخانوف، تأثیر فعال ترکیه در آسیای مرکزی از طریق گسترش روابط فرهنگی و اقتصادی، به ویژه با تأکید بر ترکستان را مورد بحث قرار می‌دهد. ابتکاراتی برای تقویت همکاری ها، حمایت از میراث فرهنگی ترکیه، یکپارچگی اقتصادی و تضمین جایگاه مهم تر ترکیه در منطقه در مواجهه با تغییرات جهانی و چالش های ژئوپلیتیکی در نظر گرفته شده است.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما