x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصتها
اردیبهشت 1404
آیندهپژوهی و همافزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریتها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایهگذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
فولاد
شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار بر برند فولاد ایران از نگاه مشتریان آسیایی
موقعیت فولاد ایران در حال حاضر بهگونهای است که کوچکترین اهمال در مورد جایگاهیابی آن در جهان نهتنها میتواند وضعیت فعلی فولاد ایران را دچار نوسان کند؛ بلکه بازار چنـد صـد میلیوندلاری آن را به دست رقبای نوظهور برساند.
1