x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
روابط عمومی
شوخی روابط عمومی با دیپلماسی عمومی
برنامه ای برای تولید، اشتراک و توزیع محتوا و جریان سازی در فضای مجازی وجود ندارد. این در حالی است که به احتمال زیاد همه این ارگان های دولتی با توجه به یدک کشیدن عنوان بین الملل بودجه مشخصی را در سال های اخیر برای ارائه محتوا به زبان های دیگر داشته اند. با نگاهی به وضع غیرقابل قبول موجود ضرورت دارد با محوریت وزارت امور خارجه یک برنامه راهبردی برای فعالیت یکپارچه و هم افزا در شبکه های اجتماعی تعریف و تا سطح عملیاتی برای آن برنامه ریزی شود.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما