x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
ویدئو: شاهنامه و برند ملی ایران
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
دیپلماسی صلح
دیپلماسی نروژیِ «نبرد در میدان صلح»
ریزکشور نروژ، در دیپلماسی صلح نامبردار شده و بر خلاف نظریه‌های سنتِی روابط بین ‌الملل (توجه به سخت‌افزارِ قدرت و اهمیت‌یافتنِ کشورها/قدرت‌های بزرگ) توانسته است با تمرکز بر قدرت نرم نهفته در مزیت‌های نسبی، برندی فراملی و تصویری ارزشمند از یک میانجی قابل احترام در منازعات داخلی و بین‌المللی خلق کند.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما