x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
برندسازان
برندسازی مکانی در پراگ جمهوری چک
آنا یک حرفه ای پرشور در برندسازی کشور و مکان است. سفر او با یک دوره کارآموزی در دفتر مشاور بلوم مادرید آغاز شد و از آن زمان او تجربه زیادی در کار در این زمینه به دست آورد. آنا که در پراگ به دنیا آمده و در چهار کشور مختلف تحصیل کرده یا کار کرده است، چشم انداز منحصر به فردی را به ارمغان می آورد که بر اساس تجربیات بین المللی و بینش های فرهنگی متنوع او شکل گرفته است. این یک لحظه کامل برای او برای بازگشت به مشاور بلوم پس از شروع حرفه ای در Nation and Place Branding است.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما