ایران
شرکت آریان کیمیا تک در سال ۲۰۰۳ میلادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، تأسیس گردید.
اکنون که انقلاب اسلامی از چهل سال اول خود با تمام بحران ها و خطراتش به سلامت عبور کرده و با موفقیت ها، گرفتاری ها و دردها و شادی ها و غم های متعدد دست و پنجه نرم کرده است، حال با جامعه ای جوان و فرصت پنجره جمعیتی، در ابتدای گامی جدید قرار دارد. شروع گام دوم ایران اسلامی همزمان با آغاز قرن ۱۵ هجری شمسی، موعدی منحصربفرد خواهد بود و می تواند نوید بخش تصویرهای شوق انگیز و امید آفرین و تازه شدن احساسات و اراده های اجتماعی برای تغییر ایران آینده باشد. البته که آنسوی دیگری نیز وجود دارد و ما هم اکنون در یک نقطه عطف آیندگی (مطلوب و نامطلوب محتمل) قرار داریم.
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ریسک ادراک شده گردشگران سفر نکرده به ایران از سفر به ایران، تصویر آنان از خاورمیانه و آشنایی با مقصد بر ابعاد تصویر مقصد ایران است.
گردشگران بالقوه بر اساس برداشت ها، پنداشت ها و تصویر ذهنی از یک مقصد تصمیم سفر را اتخاذ می کنند.
تصویر مقصد از جمله عوامل مهم مؤثر بر رفتار گردشگر و انتخاب مقصد است. پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران با استفاده از تکنیک دلفی فازی انجام شده است.
سفر دو موتورسوار اسپانیایی ویسنته و فرناندا به ایران
کارخانه‌ی شال و روسری حریر پردیس شهریار “HPS، فعالیت خود را در سال ۱۳۵۸ با چاپ دستی و شابلونی روی پارچه و به مدیریت آقای یدالله محمودی آغاز کرد.
مجموعه تولیدی ساروک فعالیت خود را از سال 1358 آغاز کرده و مؤسس این واحد تولیدی همواره سعی داشته با تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری از منابع انسانی ماهر،پوشاک ایرانی را همچون لباسهای خارجی با کیفیت جهانی به بازار عرضه نماید.
شرکت چرم مشهد با هدف رونق بخشیدن به تولیدات صنایع ملی بازار چرم، سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت چهل هزار مترمربع به بهره برداری رسید. محصولات چرمی این کارخانه از چرم درجه یک و بسیار لطیفی تولید می شود که حاصل کار دست صنعتگران ماهر به همراه جدیدترین تکنولوژی صنعت چرم دنیاست.
شرکت نوین چرم در زمینه ی تولید محصولات از چرم طبیعی در حوزه ی پوشاک ، کیف ، کفش و انواع هدایای نفیس و ارزشمند از سال ۱۳۷۰ شروع به فعالیت نمود ،
گروه تولیدی هالیدی در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید و پخش پوشاک زنانه و تین ایجر توسط آقای مهرداد افراز تاسیس گردید. این مجموعه با ویژگی‌های منحصر به فرد خود در سبک طراحی و حساسیت‌های خاص در تولید انواع تریکو توانسته است جایگاه ویژه و شناخته شده‌ای را در بازار ایران بدست آورده و معنای معادل کیفیت، دوام و مرغوبیت را ایفا نماید.
برند شهر چرم در اواخر دهه شصت با پیشینه پایه گذاران این برند شروع ارزشمندی با تنوع عظیمی از محصولات چرمی، با توجه به نیاز مشتریان آغاز نموده است.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir