“ساخت ایران: توسعه و دیزاین” به مرور یک قرن دیزاین در ایران، فهمِ این نقش، اهمیتِ دوباره توسعه و تولید، موضع جامعه نخبگانی درباره تولید و نسبتشان با صنعت و توسعه و رونمایی از پژوهش هایی تازه در این باب، می پردازد.
کانال Davidsbeenhere در یوتیوب یک ویدئوی سه ساعت و نیمه از گردش خود در تهران منتشر کرده است.
برنامه سفر فعالان مؤثر رسانهای و فضای مجازی به ایران را با عنوان کلانبرنامه «از ایران بگو» در دستور کار خود قرار داد.
ویدئوی بلاگر گردشگری عمانی از مناطق شمال ایران نیم میلیون بازدید کننده در یوتیوب داشت.
یوتیوبر و گردشگر دانمارکی تجربه سفرش به ایران را با دنبال کنندگان کانالش به اشتراک گذاشته است.
سازمان مدیریت صنعتی از سال 1377 رتبه بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت این سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه های اقتصادی کشور، فضای روشن تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می دهد و به مدیران بنگاه های اقتصادی، سیاست گذاران و پژوهشگران، یاری میرساند تا شناخت و درک دقیق تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.
ماجراجویی های اخیر ما را به مراکش، بنگلادش، هند، پاکستان، کویت، بحرین، عربستان سعودی، ایران، عراق، لبنان و سوریه برده است!
جین دختر روس علاقمند فرهنگ ایرانی و زبان فارسی تجربه سفر دو هفته ای خود به ایران را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است.
دانا گردشگر مکزیکی سفرنامه خود به ایران را با مخاطبان خود در کانالش با 1.5 میلیون مخاطب در یوتیوب به اشتراک گذاشته است.
کانال مکزیکی "جهان را کاوش کنید" مستندی 45 دقیقه ای از ایران به زبان اسپانیایی منتشر کرده است.
دو گردشگر اسپانیایی که در کانال Sin Codigo Postal سفرنامه خود به ایران را به اشتراک گذاشتند.
درو بینسکی گردشگری که به تمام کشورهای دنیا سفر کرده است در مورد ایران می نویسد: در کمال تعجب، ایران هرگز شبیه تصوراتم نبود! برخلاف باور عمومی، ایران بسیار امن است، مردمی دارد که حتی از امور روزانه خودشان چشم پوشی میکردند تا مطمئن شوند من مشکلی ندارم و به من خوش میگذرد. هیچ تمایلی به دروغ گفتن بهتان ندارم و این حقیقت محض است.