x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
استراتژی برندسازی
استراتژی های برندسازی ملت در دوران گذار
در دوران گذار سیاسی، مانند دوران یک دولت موقت، هویت یک کشور اغلب زیر سوال می رود. چگونه یک ملت می تواند در میان عدم قطعیت خود را مثبت به جهان نشان دهد؟ بنگلادش، تحت رهبری دولت موقت دکتر محمد یونس، با چنین چالشی مواجه است. استراتژی های برندسازی ملی برای پیش بینی ثبات، دعوت از سرمایه گذاری خارجی و تضمین اعتماد جهانی در این دوره ها ضروری است. با این حال، به همان اندازه مهم است که تصویری مثبت و آینده‌نگر از بنگلادش، کشوری باثبات و پر از پتانسیل و فرصت ارائه دهیم.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما