x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
بهمن 1403
ویدئو: بررسی چرایی اعلام عدم حضور ایران در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن در برنامه برند ملی
بهمن 1403
بررسی چرایی اعلام عدم حضور ایران در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن در برنامه برند ملی
بهمن 1403
اعتمادسازی بین مردم و حاکمیت؛ مقدمه برندسازی ملی
بهمن 1403
برندینگ ملت و تصویرسازی ملی در دوره معاصر ایران
بهمن 1403
برندسازی ملی و جایگاه آن در حکمرانی معاصر
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
گردشگری مذهبی
طراحی مدلی برای به کارگیری رسانه های اجتماعی در برندسازی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر گردشگری مذهبی
برندسازی ملی صورتی از هشیاری ملی است که در قرن بیست و یکم به شکل جدی به آن پرداخته شده است. آفرینش و ارتباطات هویت ملی با استفاده از ابزار و تکنیکها بهخصوص استفاده از رسانههای اجتماعی میتواند بسیار توانمند صورت پذیرد.
1