x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصتها
اردیبهشت 1404
آیندهپژوهی و همافزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریتها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایهگذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
عربستان
دیپلماسی اقتصادی عربستان سعودی
مرکز پژوهش های اتاق ایران گزارشی از دیپلماسی اقتصادی عربستان سعودی منتشر کرده است.
برندسازی ملی در عربستان سعودی: ظرفیتها و سیاستهای نوین
عربستان سعودی یکی از جدیدترین نمونههای برندسازی ملی و ارائه تصویری نوین و ایجابی از این کشور در عرصه جهانی است.
1
2