x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
بهمن 1403
ویدئو: بررسی چرایی اعلام عدم حضور ایران در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن در برنامه برند ملی
بهمن 1403
بررسی چرایی اعلام عدم حضور ایران در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن در برنامه برند ملی
بهمن 1403
اعتمادسازی بین مردم و حاکمیت؛ مقدمه برندسازی ملی
بهمن 1403
برندینگ ملت و تصویرسازی ملی در دوره معاصر ایران
بهمن 1403
برندسازی ملی و جایگاه آن در حکمرانی معاصر
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
عربستان
دیپلماسی اقتصادی عربستان سعودی
مرکز پژوهش های اتاق ایران گزارشی از دیپلماسی اقتصادی عربستان سعودی منتشر کرده است.
برندسازی ملی در عربستان سعودی: ظرفیتها و سیاستهای نوین
عربستان سعودی یکی از جدیدترین نمونههای برندسازی ملی و ارائه تصویری نوین و ایجابی از این کشور در عرصه جهانی است.
1
2