صادرات
نائب رئیس اتحادیه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی به نقش معاونت علمی اشاره و بیان کرد: معاونت علمی که وظیفه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را بر عهده دارد، باید دید در حوزه بین‌المللی‌سازی این شرکت‌ها و کمک به برندسازی جهانی آنها چقدر فعال بوده و چه میزان بودجه و برنامه عملیاتی مشخصی را به این امر اختصاص داده است.
رئیس اتحادیه صنایع پایین‌دست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان کرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیت‌های بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نام‌ونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملکرد موفقی نداشته است.
در دوازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال ۱۴۰۴ نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
در یازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال 1404 نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
مجموعه وبینارهای پويش ملي صادرات منتشر شد.
در این وبینار با مبانی و نکاتی از صادرات به کشورهای عربی آشنا می شوید.
لایو دکتر رحیم محترم و محمد یوسفی آرامش در خصوص شروع صادرات و واردات می تواند به شما کمک کننده باشد،آموزش رایگان صادرات و واردات این لایو را که از اینستاگرام تهیه شده، از ببینید.
در این سمینار سرفصلهای قوانین حمل و نقل بین الملل توسط مصطفی نظام پرور ارائه می شود.
در پاکستان، افغانستان و عراق بازار فروش آرد و روغن وجود دارد درحالیکه ظرفیت تولید این موارد در کشور بلا استفاده مانده است.
حضور کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی از جمله دغدغه‌های اصلی امروز کشور در جهت بهبود صادرات و به تبع آن بهره مندی از حداکثر ظرفیت تولید داخلی در راستای تحقق نامگذاری 1399 توسط مقام معظم رهبری با عنوان "سال جهش تولید" می‌باشد. برای دستیابی به این هدف و با نگاه بلند مدت و ملی به بحث صادرات، برند سازی محصولات استراتژیک غیر نفتی ایران هم به جهت مزیت های نسبی در حجم و کیفیت تولید و هم به جهت ارتباط با ریشه‌های هویتی برند ملی ایران، در اولویت برنامه ریزی‌های مرتبط با صادرات قرار می‌گیرد.
صادرات فرش ایران به پایین‌ترین حد در سه دهه گذشته رسیده است، به‌طوری که ایران، پس از چند دهه، جایگاه خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده فرش جهان به رقبایی مانند هند، نپال، چین، پاکستان، ترکیه و مصر واگذار کرده است.
باشگاه شرکت های صادراتی دانش بنیان IHTECC با ماموریت ارتقای برند ملی در بازارهای بین المللی در سال 98 شروع به کار کرد. این باشگاه تحت حمایت کریدور خدمات فناوری تا بازار، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و کریدور صادرات به ارائه خدمات ارزیابی صادرات می‌پردازد.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir