x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصتها
اردیبهشت 1404
آیندهپژوهی و همافزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریتها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایهگذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
رواندا
ورزش به عنصر مرکزی برندسازی ملی رواندا تبدیل می شود
رواندا در کنار کمپین های متعدد برای تبلیغ برند ملی خود، به ورزش به عنوان وسیله ای برای تبلیغ روی آورده است. این کشور پس از همکاری با تیم های معروف ورزشی برای تبلیغات مقاصد گردشگری خود تصمیم به میزبانی مسابقات بزرگ بین المللی گرفته است.
1