عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با انتقاد از بوروکراسی موجود در برخی دستگاههای اجرایی، اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم که گاهی اوقات، یک فرد در ردههای میانی یا حتی پایینی یک سازمان، با یک تصمیم سلیقهای، یک امضای نابجا یا حتی عدم انجاموظیفه خود مانند فشارندادن یک دکمه در یک سامانه، میتواند تمام زحمات یک تولیدکننده، یک سرمایهگذار و حتی کل برنامههای حمایتی کشور را متوقف کرده و به هدر دهد.
نائب رئیس اتحادیههای تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی به نقش معاونت علمی اشاره و بیان کرد: معاونت علمی که وظیفه حمایت از شرکتهای دانشبنیان را بر عهده دارد، باید دید در حوزه بینالمللیسازی این شرکتها و کمک به برندسازی جهانی آنها چقدر فعال بوده و چه میزان بودجه و برنامه عملیاتی مشخصی را به این امر اختصاص داده است.
در چهاردهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به روز جهانی گرافیک نقش هویت بصری در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
بنتالهدی رستگاری با اشاره به فرایند برندسازی در نظام سلامت گفت: برندسازی ملی سلامت در ایران نیازمند اتخاذ رویکردی بیمارمحور است؛ تمرکز بر بهبود تجربه بیمار، ایجاد حس امنیت و اعتماد، و توانمندسازی او از طریق آموزش و ارتباطات مؤثر دوسویه، نهتنها منجر به رضایت بیشتر میشود، بلکه به تحقق اهداف والاتر سلامت کمک میکند.
رئیس اتحادیه صنایع پاییندست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان کرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیتهای بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نامونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملکرد موفقی نداشته است.
در دوازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال ۱۴۰۴ نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در سیزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نظام سلامت در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در یازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال 1404 نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در دهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیینهای نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در نهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیینهای نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در هشتمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در هفتمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران بررسی شد.