تصویر ایران
رسانه اکنون دیگر صرفاً یک نهاد اجتماعی نیست، بلکه به یک صنعت تبدیل شده است؛ این تنها صنعتی است که به جای کالا یا خدمات، اطلاعات، ایده‌ها، تحلیل‌ها، فرهنگ و تمدن می‌فروشد. با این حال، هدف مشترک همه صنایع و رسانه، کسب حداکثر سود است. بنابراین، صاحبان رسانه و کارکنان آن هیچ‌گاه اقداماتی انجام نمی‌دهند که به هر شکلی فرآیند کسب سود را مختل کند.
چه کسی می‌تواند بگویید علاقه‌ای به بازی کردن عنوانی که در کشورش رخ می‌دهد را ندارد. مخصوصا برای ما گیمرهای ایرانی که سال‌هاست از نعمت ترجمه و لوکالیزیشن بازی‌های بزرگ به زبان فارسی محرومیم.
با توجه به جایگاه بازی‌های ویدیویی به‌مثابه رسانه‌ای رو‌به‌رشد و تأثیرپذیری عمیق‌ و واقع‌گرایانۀ بازیکنان، این رسانه بستر مناسبی برای معرفی فرهنگ و نشان دادن تصویر کشورهاست و می‌تواند در جهت تأثیر بر افکار عمومی که هدف اصلی دیپلماسی فرهنگی است، مورد استفاده قرار گیرد.
فهم چگونگی درک کشورها، به ویژه در حوزه ارتباطات سیاسی، از اهمیت زیادی برخوردار است و نیاز به بررسی عواملی دارد که تصویر یک کشور را شکل می دهند. هدف این تحقیق تبیین بازنمایی و باورهای نادرست و در عین حال ارائه بینشی در مورد دیدگاه های جامعه لبنان در خصوص ایران است.
اینفلوئنسر فضای مجازی ویدئویی بیست دقیقه ای از دستاوردهای ایران منتشر کرده است.
کانال Davidsbeenhere در یوتیوب یک ویدئوی سه ساعت و نیمه از گردش خود در تهران منتشر کرده است.
یوتیوبر و گردشگر دانمارکی تجربه سفرش به ایران را با دنبال کنندگان کانالش به اشتراک گذاشته است.
ماجراجویی های اخیر ما را به مراکش، بنگلادش، هند، پاکستان، کویت، بحرین، عربستان سعودی، ایران، عراق، لبنان و سوریه برده است!
جین دختر روس علاقمند فرهنگ ایرانی و زبان فارسی تجربه سفر دو هفته ای خود به ایران را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است.
دانا گردشگر مکزیکی سفرنامه خود به ایران را با مخاطبان خود در کانالش با 1.5 میلیون مخاطب در یوتیوب به اشتراک گذاشته است.
کانال مکزیکی "جهان را کاوش کنید" مستندی 45 دقیقه ای از ایران به زبان اسپانیایی منتشر کرده است.
دو گردشگر اسپانیایی که در کانال Sin Codigo Postal سفرنامه خود به ایران را به اشتراک گذاشتند.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir