سپهر خدابنده: من برندم هستم با تکيه بر بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي به بيان راهکارهايي ميپردازيم که ما را در رسيدن به اين هدف ياري مي کند.
پادکست فارسی وی (ویکست) توسط احسان مهدینژاد نویسنده حوزه برند روایت میشه.
در این کانال کست باکس داستان مسیر پرفراز و نشیب موفقیت و شکستهای برندهای مطرح دنیارو هر دو هفته یکبار روزهای جمعه روایت می شود.
اولین پادکست تخصصی در حوزهی برندینگ، برندسازی و دیجیتال برندینگ
در این پادکست ما دربارهی موضوعات مختلف مثل دیجیتال برندینگ، دیجیتال مارکتینگ،
استراتژی برند، تحقیقات برند و... صحبت میکنیم؛ علاوه بر اون از صاحبین کسبوکار دعوت
میکنیم تا حرفها و چالشهارو بشنویم و دربارشون گفتوگو کنیم. می پرسید چرا؟
چون
« دانش باید به اشتراک گذاشته بشه »
Stef Hoffer یوتیوبر گردشگری به معرفی مکان های جذاب و دیدنی ایران پرداخته است.
چطور این غول صنعتی ایرانی توانسته در سطح جهانی بدرخشد؟
یک کاربر کویتی در اینستاگرامی درباره تاثیرپذیری فیلسوف شهیر فرانسوی هانری کربن از علامه طباطبایی می گوید.
برندهای تجاری نه تنها به عنوان یک ابزار قدرتمند اقتصادی برای توسعه کشورها، بلکه به عنوان یک ابزار سیاسی نیز شناخته میشوند. امروزه پرچم برندهای معتبر کشورهای توسعهیافته در کشورهایی که حتی در آن کنسولگری ندارند، برافراشته میشود. ایلان ماسک با رئیسجمهور ترکیه و بیل گیتس با رئیسجمهور چین ملاقات میکنند. سوال اساسی این است که برندهای معتبر ایرانی در کجای مناسبات تجاری جهانی قرار دارند؟ این برندها چه چالشهایی برای جذب سرمایههای خارجی دارند و چه نقشی در مگِاپروژههای صادراتی ایفا میکنند؟ در قسمت دیگری از برنامه «شوالیههای سرمایهگذاری» که به همت دکتر مهدی کریمی تفرشی، معاون سازمان سرمایهگذاری ایرانیان خارج از کشور ترتیب داده شده است، مهندس محمدرضا مودودی، رئیس کمیته ملی برندهای برتر تجاری اتاق بازرگانی به طرح و بررسی این پرسشها پرداخته است.
آدیداس به مناسبت پنجاهمین سالگرد همکاری خود با تیم ملی فوتبال آرژانتین از کیت جدیدی رونمایی کرد.
همان طور که سازمان ها و محصولات به برندسازی و خلق هویت نیاز دارند؛ کشورها نیز با بهره گیری از اصول برندسازی مکان توانسته اند هویت و تصویری ایده آل و البته واقعی از خود جهت بهبود ارتباطات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی با دیگر کشورها و همین طور رونق صنعت گردش گری ایجاد کنند.
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تبریز از برنامههای ویژه برای حمایت از تولیدکنندگان باقلوا در گوگان خبر داد و هدف را تبدیل این شیرینی سنتی به یک برند ملی خواند و با تأکید بر اهمیت بهبود کیفیت تولید و ارتقاء زیرساختها گفت: با توانمندسازی کارگاههای سنتی تولید باقلوا، میتوان این محصول را به یکی از نمادهای فرهنگی و اقتصادی استان تبدیل کرد.
ماریان عبدی با نام کاربری Geenyada بلاگر سفر آمریکایی سیاه پوست و مسلمان به ایران سفر کرده است.