در دهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیینهای نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در نهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نوروز و آیینهای نوروزی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در هشتمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در هفتمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران بررسی شد.
آموزش اداره کل مشارکتهای مردمی سازمان حفاظت محیطزیست با تأکید بر لزوم ایجاد تعامل سازنده میان حاکمیت و مردم، اظهار کرد: ما باید بهگونهای رفتار کنیم که به یک مکعب NBIC برسیم؛ به این معنا که سازمان محیطزیست، وزارت صمت، وزارت نیرو، مجلس و سایر نهادها، با یکدیگر همکاری کنند.
مدیر امور آزمایشگاه و تحلیل داده پژوهشکده محیطزیست و توسعه پایدار اظهار کرد: مصرف بالای انرژی و وابستگی به سوختهای فسیلی، منجر به افزایش انتشار گازهای گلخانهای شده و این موضوع در شاخصهای مرتبط با تغییرات اقلیمی، رتبه ایران را تحتتأثیر قرار داده است.
اولین رویداد از سلسله رویدادهای بینالمللی “برند ملی“ با موضوع “برندسازی ملی: با رویکرد فرهنگی” روز چهارشنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ توسط اندیشکده حرف پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. بیش از ۶۵ نفر از کشورهای یونان، بریتانیا، آفریقای جنوبی، آلمان، ویتنام، نیجیریه و ایران برای حضور در این رویداد ثبتنام کرده بودند.
در ششمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، جایگاه حفاظت از محیط زیست در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در پنجمین قسمت از برنامه برندملی در رادیو گفت و گو، جایگاه رهبران سیاسی در برندسازی ملی با تاکید بر محور مقاومت در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
محمود نقدیپور با تأکید بر اینکه مقاومت فراتر از یک مفهوم نظامی، یک نهضت اصیل فکری و فرهنگی است، گفت: در عصر جنگ روایتها، جبهه مقاومت باید روایتگری جدید و مستقلی از خود ارائه دهد و از انحصار روایتگری جریان لیبرال غربی خارج شود.
احمد دستمالچیان، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ برندسازی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، برند آزادیخواهی، صلح، ثبات و امنیت بر اساس آموزههای دینی را خلق کرد و با ارائه تعریفی نو از مبارزه با ظلم و استکبار، مقاومت را بهعنوان نمود اصلی این برند، به جهانیان معرفی نمود.
حجتالاسلام غریبرضا با اشاره به هراس رسانههای غربی از گسترش پیام وحدتبخش مقاومت، گفت: آنها با تمام توان، در پی تخریب چهره جمهوری اسلامی و جریان مقاومت هستند. در داخل ایران، بر مسائل اقتصادی و قومی تمرکز میکنند و در خارج، به ایرانهراسی، اسلامهراسی و شیعههراسی دامن میزنند.