برند
برندسازی یکی از ارکان اصلی توسعۀ اقتصادی و رقابتی است. در ایران اما محدودیت‌های ساختاری و فرهنگی، مسیر برندسازی را پیچیده کرده‌اند. تشدید نوسانات ارزی، تحریم‌های بین‌المللی و… باعث شده برخی کسب‌وکارها توان برنامه‌ریزی بلندمدت را نداشته باشند.
مدیر پژوهشکده آینده‌پژوهی در سلامت با اشاره به ماهیت چندوجهی نظام سلامت که ابعاد گسترده‌ای از آموزش و پژوهش تا ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را در بر می‌گیرد، بر لزوم اتخاذ نگاهی کلان و آینده‌نگر برای برندسازی ملی در این حوزه تأکید کرد.
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با انتقاد از بوروکراسی موجود در برخی دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم که گاهی اوقات، یک فرد در رده‌های میانی یا حتی پایینی یک سازمان، با یک تصمیم سلیقه‌ای، یک امضای نابجا یا حتی عدم انجام‌وظیفه خود مانند فشارندادن یک دکمه در یک سامانه، می‌تواند تمام زحمات یک تولیدکننده، یک سرمایه‌گذار و حتی کل برنامه‌های حمایتی کشور را متوقف کرده و به هدر دهد.
نائب رئیس اتحادیه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی به نقش معاونت علمی اشاره و بیان کرد: معاونت علمی که وظیفه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را بر عهده دارد، باید دید در حوزه بین‌المللی‌سازی این شرکت‌ها و کمک به برندسازی جهانی آنها چقدر فعال بوده و چه میزان بودجه و برنامه عملیاتی مشخصی را به این امر اختصاص داده است.
در چهاردهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به روز جهانی گرافیک نقش هویت بصری در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
فضای مجازی یا فضای سایبری، مفهومی است که برای نامیدن مجموعه‌ای از ارتباطات درونی انسانها از طریق کامپیوتر و وسائل مخابراتی بدون در نظر گرفتن جغرافیای فیزیکی به‌کار می‌رود.
بنت‌الهدی رستگاری با اشاره به فرایند برندسازی در نظام سلامت گفت: برندسازی ملی سلامت در ایران نیازمند اتخاذ رویکردی بیمارمحور است؛ تمرکز بر بهبود تجربه بیمار، ایجاد حس امنیت و اعتماد، و توانمندسازی او از طریق آموزش و ارتباطات مؤثر دوسویه، نه‌تنها منجر به رضایت بیشتر می‌شود، بلکه به تحقق اهداف والاتر سلامت کمک می‌کند.
دبیرکل مجمع کارآفرینان با تاکید بر اهمیت زیرساخت‌های کیفی در برندسازی، اظهار کرد: ایجاد یک برند معتبر و پایدار، پیش از هر چیز نیازمند توجه به کیفیت محصول، سازماندهی داخلی قوی، اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی است و صرفاً با تبلیغات و طراحی ظاهری نمی‌توان یک برند ماندگار ساخت.
رئیس اتحادیه صنایع پایین‌دست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان کرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیت‌های بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نام‌ونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملکرد موفقی نداشته است.
در دوازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال ۱۴۰۴ نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
در سیزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نظام سلامت در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
در یازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال 1404 نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir