x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
ایزو ۱۰۶۶۸
دانلود متن فارسی استاندارد ایزو ۱۰۶۶۸ ویرایش ۲۰۱۰ ( ISO 10668:2010 ) – استاندارد ایزو ارزش گذاری برند
متن فارسی استاندارد ایزو ۱۰۶۶۸ ویرایش ۲۰۱۰ به ارزیابی ارزش مالی برند می‌پردازد و سه جنبه اصلی را در نظر می‌گیرد: مالی، رفتاری و حقوقی. این استاندارد چارچوبی بین‌المللی برای سنجش علمی و دقیق ارزش برند ارائه می‌دهد. شرکت‌ها با استفاده از آن می‌توانند تأثیرات مالی، حقوقی و رفتار مصرف‌کننده را بر ارزش برند تحلیل کنند. در انتهای مقاله میتوانید متن فارسی استاندارد را دانلود کنید.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما