ایران
- فروشگاه های زنجیره ای سالیان در سال 1381فعالیت رسمی خود را با هدف طراحی، برنامه ریزی تولید و کنترل کیفیت و توزیع با شیوه های جدید، جهت ارائـه انـواع پوشـاک، کیف، کفش و سایر کالاهای مرتبط برای کلیه گروه های سنی 2 سال و بیشتر و جنسیتی ( زنانه و مردانه ) و به صورت خرده فروشی در قالب فروشگاه های زنجیره ای بزرگ با برند ایرانی سالیان ( ثبت شده در اداره ثبت علائم تجاری ) آغاز نموده است.
شرکت کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه با بیش از سه دهه فعالیت درخشان در حوزه نساجی، در سال 1364 بر اساس نیاز جامعه ایرانی بنا گردیده و مجموعه ای کاملا غیر انتفاعی است . این مجموعه یکی از بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه فاستونی و پوشاک در ایران است که با بکارگیری آخرین فناوری صنعت نساجی جهان و نیز نوآوری در تولید، در سایه مدیریت علمی، فعال و پویا توانسته است امروزه نقطه درخشانی از یک صنعت بزرگ شود، که تولیدات آن از نظر کیفی با بهترین محصولات فاستونی دنیا رقابت کند.
خانه مد راد ، یک فضای خلاق و بسیار جریان دار را برای افراد شجاع فراهم می‌کند.
فعالیت بادی اسپینر(تن ریس پوشش تدبیر) از سال 1386 آغاز شده که در ابتدا متمرکز بر طراحی و تولید پوشاک آقایان بوده و رفته رفته پوشاک بانوان نیز طراحی و تولید شده است.
خانه پیراهن ایرانیان پدیده ایست که در پی چهار دهه حضور جدی موسسین در صنعت منسوجات کشور و با همکاری جمعی از متخصصین با تجربه در امور طراحی و دوخت در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد.
واحد تولیدی صنعتی پوشاک دامات اسفندیار با داشتن ایده های از طرح در زمینه پوشاک مردانه و اندیشه های نو در سال 1364 شمسی بنیان نهاده شده است. در طی این سالها با تلاش و کوشش و کسب تجربه با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا در عرصه پوشاک همراه با آموزش پرسنل و بهر ه گیری از کارکنان توانمند و متعهد توانسته گامهای عالیه خود را در زمینه طراحی و مدسازی و خدمات ،‏‏ مطابق با استانداردهای جهانی به منصحه ظهور برساند.
برند “ آرشاک” با به کارگیری طراحان داخلی و بین المللی و نیروی کار ماهر، از سال 1349 فعالیت خود را در اصفهان آغاز نموده و هم اکنون با چهار شعبه در تهران، چهار شعبه در اصفهان، و نمایندگان فروش فعال در دیگر استانها (آدرس تمامی فروشگاه ها از طریق وب سایت قابل دسترس مشتریان گرامی است) با افتخار در حال فعالیت می باشد.
شرکـت زاگرس پوش با نزدیک به دو دهه فعالـیت در حوزه پوشاک، یکی از مطرح‌ترین برندها در این زمینه است. مدیـران این شرکت کوشیــده‌اند تا علاوه بر ایجــاد اشتغــال برای تعداد انبوهـی از مردم شریـف در شهرهـای مختلف به توسعه مسئولیت‌های اجتماعی نیز رسیـدگـی داشته باشند؛ زیرا بر این باورنــد کــه مشارکت در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه یکی از وظایف مهم کسب و کارها می‌باشد.
شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان اولین و بزرگ‌ترین طراح و تولیدکننده تمام صنعتی پوشاک در ایران است. سومبات هاکوپیان، بنیان‌گذار این شرکت از دوران نوجوانی وارد حرفه خیاطی شد و پس از سال‌ها کسب تجربه در سال ۱۳۴۹ کارگاه کوچکی را در تهران تاسیس کرد. در ابتدای دهه ۸۰ آن کارگاه با هدف‌گذاری‌های بلند مدت و اندیشمندانه، تبدیل به یک شرکت صنعتی و کسب و کاری خانوادگی شد. با راه‌اندازی تکنولوژی هزاره سومِ صنعت پوشاک در خطوط تولیدی این شرکت، هنر خیاطی با صنعت در هم آمیخت. هاکوپیان در حال حاضر دارای 24 فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور و بیش از ۴۰۰،۰۰۰ مشترک است. کلیه محصولات در سراسر کشور به طور هم‌زمان و با قیمتی یکسان عرضه می‌شود. محصولات هاکوپیان با نگاهی ویژه به جزئیات است که از سال‌های دور تا به امروز جلوه‌ای از سه باور اصلی شرکت یعنی وقار، زیبایی و کیفیت است. این تخصص هنرمندانه، خالق تجربه‌ای شخصی و منحصربه‌فرد با استفاده از بهترین پارچه‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و ترک به دست خیاطان کار آزموده و با سرپرستی کارشناسی ایتالیایی است. اکنون با پنج دهه تجربه، هاکوپیان دیگر فقط عرضه‌کننده‌ی یک کالا نیست، بلکه یک برند فاخر و خوش‌نام ایرانی است؛
بنیان شرکت جامینه در سال 1359 نهاده شد. این شرکت در ملکی تجاری به وسعت 600 متر در شمال تهران شروع به فعالیت کرد. جامینه فعالیت خود را با راه‌اندازی خط تولید کوچکی برای طراحی و دوخت شلوار آغاز نمود. این سرآغاز که همراه با تفکری صنعتی بود، تنها با حضور 36 نفر نیروی ماهر و زبردست، گام بزرگی در مسیر صنعتی شدن جامینه نهاد. بدین ترتیب نخستین خط تولید زنجیره‌ای دوخت شلوار در جامینه راه‌اندازی شد.
سفارت جمهوری عراق در تهران طی نامه رسمی شماره ۱۴۲۴ نسخه ترجمه شده به زبان فارسی قانون سرمایه‌گذاری شماره ۱۳ سال ۲۰۰۶ (اصلاح شده با قانون شماره ۲ سال ۲۰۱۰ و قانون شماره ۵۰ سال ۲۰۱۵) این کشور را ارسال نموده است.
واحد اطلاعات اکونومیست در یکی از تحلیل­های جدید خود (مورخ 4 آوریل 2021) به پیش بینی وضعیت اقتصاد ایران در 5 سال آینده پرداخته است. برابر با این گزارش، باوجود سه سال رکود عمیق کشور و تحریم­های مستمر ایالات متحده، ایران همچنان دومین اقتصاد بزرگ منطقه با دومین نرخ جمعیت است که در صورت تنش ­زدایی روابط با آمریکا (هرچند بعید به نظر می­رسد)، چشم انداز اغواکننده­ای برای سرمایه­ گذاران خواهد داشت. به عبارت دیگر، چشم ­انداز اقتصاد ایران به کاهش یا عدم کاهش تحریم ­های ایالات متحده وابستگی بسیاری خواهد داشت. بر اساس پیش ­بینی این گزارش، با توجه به انگیزه ­های هر دو طرف، احتمالاً تا سال 2022 توافق موقت برای کاهش غنی­ سازی اورانیوم در مقابل کاهش تحریم­های نفتی ایران حاصل خواهد شد. اما این توافق دیری نخواهد پایید و در بلندمدت، اختلافات اساسی بین دو کشور، به تیرگی روابط آنها تا سال 2024 خواهد انجامید. گزارش تأکید می­کند با وجود آنکه جو بایدن، رئیس جمهور جدید ایالات متحده مواضع نرم­تری نسبت به سیاست­های فشار حداکثری رئیس جمهور سلف خود در پیش گرفته است، اما تجربه نشان می­دهد هرگونه خطای محاسباتی ایران، از جانب رئیس جمهور جدید ایالات متحده بدون پاسخ نخواهد ماند.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir