ایران
شرکت نیکوتن پوش (سهامی خاص) در سال ۱۳۷۶ فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید لباس زیر آغاز نمود.
پوپوشاپ از سال ۱۴۰۰ در قالب یک فروشگاه اینترنتی فعالیت خورد را شروع کرد.
تولیکا مجموعه ای است با سابقه بیش از ۳۰ سال که امروز در دو صنعت تولید پوشاک و ریتیل فعالیت میکند. از ابتدا و تا سالها پس از شروع به کار، متمرکز بر طراحی و تولید پوشاک بانوان فعالیت نموده و پس از آن در اواخر دهه ۸۰ شمسی، پا به عرصه برندسازی گذاشت و با راه اندازی فروشگاه هایی با استاندارد یکسان و اعطای نمایندگی همزمان، بیش از ۶۰ فروشگاه اختصاصی بانوان در سراسر کشور افتتاح نمود.
سله بن با پشتوانه ای سرشار از تجربه تولید و بافت پارچه در سال 1389 پا به عصر تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت .
“جامه بافت” با بیش از چهل سال تجربه در زمینه پوشاک خانواده، نمادی از تلاش، کیفیت، و نوآوری است. این شرکت خانوادگی با افتخار میراث چهل‌ساله خود را در تولید پوشاک با کیفیت به جلوه می‌گذارد.
پاتن‌جامه در سال ۱۳۷۳ با ورود به عرصه صنعت پوشاک کشور، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. استراتژی مدیریت این شرکت تولید پوشاک با الیاف طبیعی است و بر این استراتژی خود پابرجا مانده است.
در سال ۱۳۸۲ با استقرار تجهیزات برش و دوخت پیشرفته مطابق با خطوط تولید کارخانه های ایتالیا، سیستم تولید قدیمی به سیستم مدرن صنعتی تبدیل شد. این ساختار مدرن تولیدی، مزیت رقابتی منحصر به فردی برای ما به وجود آورده است.
هدف بنیانگذاران این مجموعه که پس از سال‌ها تلاش و تجربه همکنون در اندیشه و عمل همکاران و کارکنان نیز تبلور یافته است، تلاش برای تولید بهترین محصولات و ارائه آنها به هموطنان و ارتقای سطح کیفی سبک پوشش و محصولات می‌باشد.
گروه پوشاک ایکات در اوایل دهه هفتاد، با شناسایی نیاز روزافزون بازار به پوشاک باکیفیت و طراحی‌های مدرن، قدم در عرصه مد و لباس ایران گذاشت. این برند با تکیه بر توانمندی طراحان داخلی و استفاده از مرغوب‌ترین منسوجات، توانست گام‌های بلندی در ارتقای سطح کیفی پوشاک مردانه بردارد.
تمامی کت و شلوار ها و محصولات تولیدی مطهری جامه بر اساس مرغوبترین فاستونی میباشد
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
برند گراد خود را نسبت به جامعه و آراستگي افراد آن مسئول مي داند. مهمترين وظيفه ي گراد، ارائه بهترين، با کيفيت ترين و شیک ترين پوشش توليد داخلي، متناسب با استاندارهاي ايراني و همگام بودن با استانداردهاي جهاني است. تلاش در جهت ارتقاي آراستگي، زيبايي و خوش پوش بودن افراد جامعه.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir