برندسازی یکی از ارکان اصلی توسعۀ اقتصادی و رقابتی است. در ایران اما محدودیتهای ساختاری و فرهنگی، مسیر برندسازی را پیچیده کردهاند. تشدید نوسانات ارزی، تحریمهای بینالمللی و… باعث شده برخی کسبوکارها توان برنامهریزی بلندمدت را نداشته باشند.
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با انتقاد از بوروکراسی موجود در برخی دستگاههای اجرایی، اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم که گاهی اوقات، یک فرد در ردههای میانی یا حتی پایینی یک سازمان، با یک تصمیم سلیقهای، یک امضای نابجا یا حتی عدم انجاموظیفه خود مانند فشارندادن یک دکمه در یک سامانه، میتواند تمام زحمات یک تولیدکننده، یک سرمایهگذار و حتی کل برنامههای حمایتی کشور را متوقف کرده و به هدر دهد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی دکتر محمد علی ولوی؛ شخصیت پیشتاز علوم انسانی و اسلامی سیزدهمین جشنواره بینالمللی فارابی و بنیان گذار انجمن ایرانی تاریخ درگذشت.
رئیس اتحادیه صنایع پاییندست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان کرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیتهای بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نامونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملکرد موفقی نداشته است.
در دوازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال ۱۴۰۴ نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
گردشگر استرالیایی تجربه سفر خود به ایران و ایران گردی اش را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.
در یازدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به شعار سال 1404 نقش تولید ملی و کالاهای ایرانی در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
در ادامه، فهرستی از 100 مانع برندسازی ملی ایران در عراق و راهکارهای مقابله با آن ارائه می شود.
Travel with Luke Damant گردشگر استرالیایی تجربه سفر خود به تهران و تهران گردی اش را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.
Travel with Luke Damant گردشگر استرالیایی تجربه سفر خود به جزیره هرمز را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.
فاطمه صمادی پژوهشگر اردنی مرکز مطالعات الجزیره و مسئول میز ایران در این مرکز در یک مصاحبه 5 ساعته از ایران می گوید.
دست از اتهام زنی به ایران بکشید؛ واقعا انتظار دارید ملتها باور کنند هیچ روابط اقتصادی با اسرائیل ندارید؟!