اوراسیا
برای توسعه برند ملی ایران در کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا (روسیه، قزاقستان، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان)، نیاز به یک استراتژی منسجم و چندبعدی است که هم بر کیفیت محصولات تأکید کند و هم تصویر مثبتی از کالاهای ایرانی در ذهن مصرف‌کنندگان این کشورها ایجاد نماید.
طبق موافقت‌نامه انجام شده، اجرای تجارت آزاد موافقت‌نامه تجارت آزاد ایران با پنج کشور اتحادیه اقتصادی اوراسیا، شامل روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، بلاروس و ارمنستان، پس از نزدیک به ۷ سال مذاکره، به تصویب پارلمان‌های این پنج کشور و مجلس شورای اسلامی رسید و در ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۳ ابلاغ شد.تعرفه گمرکی صفر درصد، از ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ همزمان در ایران و کشورهای این اتحادیه شروع می‌شود.
کریدور شمال ـ جنوب می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در افزایش تبادلات تجاری اوراسیا داشته باشد که تجاری‌سازی آن با همکاری سه‌جانبه ایران، آذربایجان و ...
ایران و قزاقستان، دو کشور با پیشینه‌های فرهنگی و تاریخی غنی، در منطقه اوراسیا به‌عنوان حلقه‌های ارتباطی میان تمدن‌های شرقی و غربی شناخته می‌شوند. تعاملات فرهنگی میان این دو کشور، ریشه در تاریخ مشترک، اشتراکات زبانی و دینی، و تأثیرات متقابل اقتصادی و اجتماعی دارد.
گزارش دیپلماسی اقتصادی قزاقستان با تمرکز بر واکاوی استراتژی‌های توسعه و اسناد سیاست تجاری این کشو، تدوین شده و توصیه‌های کارشناسی و پیشنهاد‌های سیاست‌گذارانه برای توسعه تجارت با این کشور ارائه داده است.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir