ارتباطات سلامت
بنت‌الهدی رستگاری با اشاره به فرایند برندسازی در نظام سلامت گفت: برندسازی ملی سلامت در ایران نیازمند اتخاذ رویکردی بیمارمحور است؛ تمرکز بر بهبود تجربه بیمار، ایجاد حس امنیت و اعتماد، و توانمندسازی او از طریق آموزش و ارتباطات مؤثر دوسویه، نه‌تنها منجر به رضایت بیشتر می‌شود، بلکه به تحقق اهداف والاتر سلامت کمک می‌کند.
در سیزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو جایگاه نظام سلامت در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir