x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
آب
اصول OECD در حکمرانی آب: از سیاست تا اجرا و درش آموخته‌ها برای ایران
مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، خلاصه سیاستی انجمن بین­ المللی منابع آب (IWRA) را با هدف ارائه توصیه­ های علمی و تحلیلی -کیفی برای سیاست­گذاران در رابطه با اصول OECD در حکمرانی آب، از سیاست تا اجرا را منتشر کرده است. در انتهای این مجموعه درس ­آموخته هایی برای ایران ارائه شده است.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما