پادکست | اعتماد: نقطه کانونی شهرت برند

پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
پادکست | اعتماد: نقطه کانونی شهرت برند
1403/08/19 - 11:09
تاریخ و ساعت خبر:
1355
کد خبر:
برند ملی - این قسمت مقوله مهم اعتماد در ارتباطات برند ملی و شهرت را با اشاره ویژه به یافته های بارومتر اعتماد الدمن 2021 بررسی می کند.

یافته‌های این نظرسنجی نگران‌کننده و هشدار دهنده است. سیمون در این بحث خاطرنشان می کند که کاهش اعتماد به دولت یک بحران برای دموکراسی است. نیک با این استدلال که اعتماد به دولت محلی در حال افزایش است، کمی آن را تعدیل می کند. این دو نفر تأثیر COVID-19 بر اعتماد را در نظر می گیرند، که به نظر می رسد اعتماد به دولت نسبت به اعتماد به رسانه ها بیشتر است. ماهیت محلی اعتماد به عنوان یک مشکل برای سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا دیده می شود. سیمون و نیک نتیجه می گیرند که بهترین راه برای بازسازی اعتماد، توسعه تفکر انتقادی است چنین فرآیندی برای یک آینده دموکراتیک سالم ضروری است.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1355
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 864
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 736
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 659
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 525
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم
تازه های سایت
تبلیغات

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir