پادکست | ژاپن بر سر چهارراه

پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
پادکست | ژاپن بر سر چهارراه
1403/08/18 - 20:39
تاریخ و ساعت خبر:
1349
کد خبر:
برند ملی - این قسمت تصویر ژاپن را مورد بررسی قرار می دهد: به طور مداوم در شاخص برندهای ملی ( رتبه 4 در سال 2020) تحسین شده است، اما ظاهراً در شاخص کشور خوب (رتبه 26 در سال 2020) با رتبه های بالا فاصله دارد. سیمون و نیک به برخی از استراتژی های ژاپن برای حفظ حضور جهانی مانند میزبانی المپیک و اکسپوی 2025 آینده در اوزاکا نگاه می کنند. رفتار موفق مانند اقدام جمعی طرفداران؛ نظافت استادیوم ها در طول جام جهانی فوتبال؛ و ضعف های اساسی از جمله کاهش دانش زبان های خارجی و بی میلی به استقبال از مهاجران.

ژاپن به عنوان بازیگری منحصربه‌فرد با مزیت‌های فوق‌العاده ظاهر می‌شود، اما باید مراقب باشد تا رویکرد خود را با اولویت‌های قرن 21 و نیازهای جهانی تطبیق دهد یا در معرض خطر افول جایگاه خود قرار گیرد.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1349
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 864
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 736
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 659
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 525
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم
تازه های سایت
تبلیغات

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir