شناخت عوامل ایجاد برند ملی گردشگری (مکان)

برندگذاري کشورها، فرآيندي است که از زمان ايجاد کشورها و تغييرات بين‌المللي ايجاد شده و رويدادهاي فرهنگي و تاريخي در مقاطع مختلف زماني، قادر است شهرت و موقعيت کشور را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
شناخت عوامل ایجاد برند ملی گردشگری (مکان)
1403/08/15 - 15:22
تاریخ و ساعت خبر:
1313
کد خبر:
برند ملی - در طي ساليان اخير گردشگري به عنوان يکي از بارزترين ابعاد تشکيل‌دهنده برند ملي به صنعتي جهاني تبديل شده است. در اين پژوهش تلاش بر آن است که با بهره‌گيري از چارچوب تئوري‌هاي عملي و رويه‌هاي پيشنهادي و بر پايه تجارت عملي خبرگان صنعت گردشگري و برندسازي، پتانسيل‌هاي کليدي ايران شناسايي و با لحاظ کردن محدوديت‌هاي ايران، راه‌هاي عملي تدوين استراتژي و ساخت برند ملي گردشگري ايران، ارائه شود.

برای اطلاعات خرید کتاب اینجا کلیک کنید

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1313
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 594
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 285
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 277
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 261
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir