پادکست | تاسمانی و کیپ غربی - اهمیت روایتگری صادقانه از مکان
تاد بابیاک مدیر پروژه برند تاسمانی به پادکست Place2Place باز می گردد تا با مونیکا ایوئل، مدیر ارشد بازاریابی Wesgro [سازمان ترویج تجارت و گردشگری کیپ غربی] درباره برندسازی مکانی بحث و گفت و گو کند.
1403/08/13 - 10:33
تاریخ و ساعت خبر:
1280
کد خبر:
برند ملی - در گفت و گو در مورد چالش های اینکه چگونه بتوانید یک داستان صادقانه از مکان خود ارائه دهید و فرصت ها را برای مکان جغرافیایی خود ایجاد کنید صحبت می شود. از اینجا به زبان انگلیسی گوش کنید:
![بازگشت به ابتدای صفحه](/images/up.png)
بازگشت به ابتدای صفحه
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 594
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 286
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 278
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 262
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم